Vad händer om min vara går sönder?
Du har enligt svensk lag alltid 3 år på dig att reklamera en vara som har ett fabrikationsfel. En sådan vara returnerar du till oss och vi ersätter dig inom 14 dagar.

Kan jag beställa via telefon istället för på nätet?
Ja det går bra. Vi på Designaddict.se vet att när det gäller en investering i möbler kan det uppstå frågor eller funderingar som webbsidan helt enkelt inte kan besvara. I de fallen har vi en välutbildad kundtjänst till hands för att hjälpa dig med ytterligare information, eller en beställning om du helt enkelt känner dig mer bekväm med att personligen beställa dina produkter.

Vilka betalningsmetoder kan jag använda?

1. Kortbetalning

 Kostnad: 0 kr

 I samarbete med Stripe erbjuder Designaddict.se säkra betalformer. Stripe använder marknadens säkraste system för betalningar. Alla korttransaktioner bygger på bankernas 3D-secure teknik. Alla betalningar sker genom säkra sidor med 128-bitars kryptering.

Designaddict lagrar inga kortuppgifter.

För mer information besök www.stripe.com

 

2. Faktura (Billmate eller Payson) - Betala efter leverans

​Med Billmate/Payson handlar du alltid tryggt och säkert. Dina uppgifter lämnas aldrig ut till tredje part och all hantering av känslig information sker i enlighet med rådande lagstiftning.

Fakturan kommer till dig via e-post och du har 14 dagar på dig att betala.

 

3. Direktbetalning

I Sverige är direktbetalning via internetbank ett vanligt och populärt betalsätt. Med Payson har du möjlighet att betala med din internetbank via någon av de svenska bankerna Swedbank, Handelsbanken, SEB, Nordea eller Danske Bank.

Hur lång är leveranstiden för mina produkter?
Normal leveranstid är cirka 7-10 arbetsdagar. Under högsäsong/högbelastning kan det ta längre tid.

Kan jag själv köpa varorna i en butik?
Tyvärr inte. Vi har endast en internet-butik.